Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, March 10, 2009

:: SeeiNg thingS cleaRly ::

current mood : gloomy (maybe )
current song : bisikan nurani by Inteam

Yesterday, after having a looOog chat with kak ana and anisa, it made me think and help me to see things clearly. We chat about many stuff, and it really feels good to have people to talk to, when everything seems so blur, crouded and confusing. thanks kak ana and nisa !! hehe

" Beruntunglah muslim yang dijadikan akalnya sebagai pemimpin dan nafsunya sebagai tawanan. Rugilah muslim yang dijadikan nafsu sebagai pemimpin dan akalnya sebagai tawanan."


Orang akan melupakan apa yang kamu katakan.
Orang akan melupakan apa yang kamu lakukan.
Tetapi, orang TIDAK akan pernah lupa bagaimana kamu membuat mereka bererti.
[ibnusinaputra.blogspot.com]

------------------------------------------------

TAG FROM AMAD [ it takes a century for me to do this tag.. gomen ne.. amad-san..huhu]


1. blur

2. Aku tengah dengar?
bisikan nurani by inteam

3. Mungkin aku kena?
kena tdo awal.. sbb br lps mkn ubat ni.

4.Aku suka belajar?
energy and industrial management. [cuba utk cinta]

5.Kawan baek aku?
nor anisa binti arifin

6.Aku tak faham?
Kenapa sesetengah orang suka pentingkan diri sendiri, tp masih bersikap selamba...??

7.Aku dah hilang?
Hilang "spark" dalam hati. *sigh where can i find it again?

8.Maksud namaku?
Yg lemah lembut dan yang membahagiakan *smile

9.Cinta adalah?
memberi dan menerima bagi yg haq

10.Aku tak suka?
Dipaksa

11.Aku akan cuba
kurangkan tabiat kuat makan..haha

12.Maksud "forever"?
selama-lamanya..kekal abadi..bukak la kamus

13.Geng aku?
mereka yg memahami

14.Aku paling benci?
orang yang pentingkan diri sendiri

15.Umur yg paling bestt?
Setiap umur adalah anugerah

16.Bila aku tengok chermin?
i see my mother+father in my reflection

17.Shopping mall?
incredible place for shopping until you drop+broke.

18.Ayat terakhir utk seseorang
never leave someone who loves you for someone that u like. [ a piece of my mind to anyone who read this entry]


5 comments:

aramisz ``^_^ said...

alaa imaaa...yg no 11 tu bia laa menten...nnt aku tadak geng

~rukia_kuchiki said...

hehe.. ko x sedasyat aku rasenye..

Unknown said...

ko kuat mkn tp kurus je.mane aci!
hahaha..

spark dlm hati-bcelah quran =)

adios imah~

~rukia_kuchiki said...

hahaha.. aku kurus yg sehat.. *wink

mmg jd amalan dr skolah.. satu hari baca quran 4 mukasurat..kecuali hari cuti..hehe

mudah-mudahan...

SundaeCone said...

feel good to talk to u too..uhuh..

huh at last dpt gak bg komen for this entry. cane skrg? still blur ke??ngeh3..

erk..skrg da jd model sambilan nmpk.(refer to ur pic).hehe..
btw smart..*thumbs up*

 

Text