Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, December 22, 2007

:: TheiR aBseNcE hiT mE..!!! ::

current mood : i miss my family.. homesick!!!!!
current song : Perhaps Love. [ Princess Hour OST ]


Ohana...
Ohana means family. That is what Hawaian called it. Today i miss my family. it's not dat i do not miss them before, it is juz dat i miss them more than ever. i miss them badly. Their absence hit me.

my desk, with my parents on it. *smile


They make me feel whole. Gathering in the house... with all the family members there. We made lots of memories, for all of us to share. [ mom's smile+cook+bubbling. Dad's scent+ Quran recitations after prayers+sports. Sisters' gossiping sessions+stu.pid arguments+ stu.pid remarks+singing.]

I miss those things... huhu~

My youngest sis' new bolster with shin chan face on it. She took the pic herself.


When I see your faces, I smile with all my might

for when I see your eyes, the room will suddenly be bright.


Keluarga adalah medan memberi yang paling mulia.

Terima Kasih Tuhan!!

p/s : rindu dalam hati hanya Tuhan saja yg tahu~

6 comments:

Unknown said...

wah..rindunya engko kat family.
tp smkn rindu rasenye kan?
sbb dah lame tak balek!hehe..

o00..adakah sbb tu ko nk balek awal?
haha..bagus2

final dah dekat.ko dah start study kan?aku maseh malas..h0h0..takde mood lagik.tp takpe,semoga kite akn terus berusaha..terus melangkah..mengejar impian.fightto!!

Anonymous said...

wah 1st time tgk ima homesick gile2 ni.rilex2..cuti mid term x lame lagi jek tuh..hehe

be patient..

-ana-

~rukia_kuchiki said...

nk balik..!!! kangen!!! *sob*sob

tula.. tgh berusaha utk bertenang ni..huhu

fighting!! terus melangkah, mengejar impian.

p/s: the bird that remember its flockmates, never missed the way.. [nigerian proverb]

~`KaY`~ said...

akak....
thanks for the gift sis...
hihi...
baca satu hari satu...hikhik..=)
ape2pun...wish you all the best for final...
and takecare....
lotsa love sis...
muahxmuahx....;)

ShOoT_mE said...

mak, dh okay ke blom ni...
semangat dh ade dh..
kalo x de, aku sms semangat tu srh dtg kt mak...
hehehe...

pape pn, keep on fighting yer..
go.. go.. caiyok!!!

~rukia_kuchiki said...

alhamdulillah.. dh kembali bersemangat.. fighting!!! hrp2 dpt tros bersemangat dan berjuang..!!!

 

Text