Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, December 27, 2009

:: My bestfriend weDDing ::

25 Dec, 2009. Jumaat.
Malam itu aku tidak dapat melelapkan mata. Hati terasa risau dan gelisah menanti hari esok. Tak pasti kenapa.
Namun, aku berharap segalanya berjalan lancar di majlis pernikahan esok.


26 Dec,2009. Sabtu.
11.20 am, Masjid UKM, Bangi.
Teman baikku sejak di tingkatan 4, anisa...telah selamat diijabkabulkan dengan pilihan hatinya, ando.
Nisa nampak berseri-seri, bak kata orang.."seri pengantin" *smile
Hati rasa sangat-sangat gembira dan terharu kerana teman baikku kini telah melangkah ke satu alam yang baru dalam hidupnya, iaitu alam perkahwinan. Tuhan, bimbing dan berilah kekuatan untuknya menjadi isteri solehah. ~amin

apabila dua hati bertemu kerana satu tujuan iaitu Allah swt,
itulah yang dinamakan kebahagiaan.
*smile

teman-teman rapat yang hadir di majlis penikahan.


27 Dec,2009. Ahad. 11.40 am, Bangi.
Melihat mak andam menyiapkan temanku. Menemani dan membantu sekadar yang perlu. Suasana ketika menyiapkan pengantin agak kelakar bercampur kecoh, kabut dan ceria...hehe... seronok sangat..!!

tadaa....!!! cantik kan?

selamat pengantin baru anisa & ando.
semoga bahagia sampai ke syurga.


p/s: buat ando, sayangi dan lindungilah dia sepenuh hati. bimbinglah dia menuju ke syurga Ilahi. aku di sini sentiasa mendoakan.

7 comments:

PrInCeSs Q said...

dia la yg datang tido kat ep tuh kan..kann...??

~rukia_kuchiki said...

a'ah..dia la tuh =)

Unknown said...

oo..igt ima kawen tadi.
rupenye mataku tersilap tgk.haha

ShOoT_mE said...

ni dh amik berkat dh?
mane la tau, thn ni aku dpt mkn nasi minyak..
hehhee.. =p

~rukia_kuchiki said...

amad : bkn aku pengantinnya, aku side-kick je..hehe

shoot_me: mana la tau kan..kot2 tempias pengantin tu berkesan..ngee

p/s : tp aku rs korg berdua kawen dulu nnti...haha

nimza said...

ha tunggu pa lagi
dah nk abis blaja
ckp kat kat mak hang yang hang nak nikah
nanti mak hang carikan la
tapi masa kenduri tu takkan la tak dak sapa yang usha hang?

anisa said...

hehe..thanks ima...my dear sweet friend =p btw, dlm gmbr nikah tu, nmpk aku la pengantin paling gemuk...hahaha

 

Text